Sunday, February 7, 2010


... my life ...
kalau nak dicerita kan ttg aku....x banyak yg aku leh citekan....coz aku hanye manusia biase yg xada byk kelebihan sgt....hehehe....aku nie hanye hidup dlm keadaan sederhana...aku ada 4 adik-beradik..tapi 1 dah meninggal skrg hanye ttg 3 jew....pasal adik aku tu..nanti aku citekan napew dia meninggal wokey....name aku fariz tapi owg pgil aku cicak....coz cicak hijau dan 2 jew sebab nyer..hehehe..dan warne kegemaran aku ijau.....kalu nak bgi aku adiah owg tu msti kene balut adiah aku ngan warne ijau...hehehe...coz ijau bagi aku adalah warne yg wat aku tenang dan happy selalu....papa aku name kamil..bile rapat ngan name aku....sedap bunyi nyer coz name aku akn jadi fariz kamil...hah...sedap x....sedap kan..kan...kan..hehehe..dan mama aku name dia rahayu..hah..nie x leh gabung...coz nanti bunyi dia pelik skit...hehehe....papa aku jenis yg cool owg nyer coz dia jarang mara anak dia...dan aku adalah anak manje nyer...hehehe..coz aku rapat sgt ngan dia..apew sajew yg aku nak dia mesti akan tunaikan....hehe..biase lah anak papa..hahaha....tapi mama aku lak dia nie jenis yg garang...aku kdg2 pown takot bile dia mara..hehehe..coz bile mama aku mara...mama aku mirip mama sin chan..hehehe...sowi mama coz ckp ttg mama....wuek=p....aku digelar anak seni..hobi aku..aku suke melukis,myanyi,main gitar,dan mencube mcm2 alat muzik yg lain....hehehe..biaselah bakat nie daripada papa aku jugak...sukan pulak....aku suke main rugby..coz bagi aku..rugby mmg best coz rugby adalah sukan yg lasak...dan aku mmg suke sukan lasak..yeah!!!...hehehehe....aku gak suke main games..games yg aku suke main..games bola..rugby...game lawan2..contoh..WWF..hehehehe....dan mcm2 agy..aku kalu dah main games 24 jam pown aku leh taw...tapi ada ar bhenti jap coz aku pown kene makan gak hehehe...mkn tu penting gilew..hehehe....tu jelah cite ttg idop aku wat stakat nie nanti aku citekan agy ttg diri aku kat kowg ek..hehehe=p

No comments:

Post a Comment